wtorek, 13 listopada 2012

Początki z decoupage

Mam zdecydowanie problem z regularnym pisywaniem. Pewnie to kwestia pomysłów, wyrobienia też jakiegoś nawyku, przyzwyczajenia... Tak czy siak, na chwilę obecną szczerze podziwiam blogerki dodające notki z zaskakującą regularnością i częstotliwością :)

Wklejam dzisiaj coś co stworzyłam jako część prezentu na urodziny koleżanki. W decoupage'u i w ogóle wszelkim rękodziele jestem BARDZO początkująca, jako że to dopiero drugie moje dzieło wykonane tą techniką. Pierwsze może też pokażę później, bo ma jakiś tam swój pokraczny urok :P





Materiały użyte do wykonania to: szklane słoiczki z metalowymi zakrętkami (Pepco, 4,99zł/szt), farby akrylowe, serwetki (z Reala :)), klej do decoupage, lakier akrylowy oraz oczywiście pędzelki i gąbki. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jeszcze to nie do końca estetyczne, jeszcze trochę pokraczne, ale tak jak pisałam dopiero się uczę :) Poza tym zamysł takich "przedszkolnych malowanek" pasował mi do koncepcji prezentu i samej obdarowywanej osoby.

No i przyznam szczerze że malowanie i przyklejanie sprawiało mi naprawdę wielką radość, do reszty pochłonęło na kilka godzin - czułam się znowu jak przedszkolak!



Dodam, że koleżance się na szczęście spodobało i chyba znajdzie dla nich zastosowanie w kuchni.

Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś stworzyć, jako że na przykład moja mama zażyczyła sobie pod choinkę czegoś własnoręcznie ozdobionego przeze mnie.

Nie wiem, czy ktoś kto to przeczyta, zajmuje się decoupage'm, ale może akurat będzie w stanie polecić mi jakieś strony, tutoriale, książki, z których warto się uczyć?

8 komentarzy:

  1. Całkiem miłe początki :)
    Jeśli chodzi o lakier - całkiem dobrze sprawuje się taki do parkietów :D (ja mam firmy 3v3) oleisty, niekapiący bezzapachowy... i wychodzi taniej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja też akurat lakier mam taki... no, nie specjalny plastyczny, kupiony w praktikerze czy gdzie tam :D

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyszło :) ja mam dwie lewe ręce do tego typu rzeczy, ale zawsze miło popatrzeć na prace innych ;D

    http://misstactless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ła! Ła! Zabieram się za deco już któryś rok i nie mogę się do niego przemóc. A niech Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba najgorzej zebrać te podstawowe materiały :D

      Usuń
  4. Imponujące te początki:) Ja jeszcze nie próbowałam decu...ale kusisz niemiłosiernie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaak, też lubię te zabawy :) Pięknie Ci wyszło!



    http://lawendoweart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń